سند راهبرد مشاركت
-1راهبرد
زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما
در این رابطه جستجوی پیشرفته ،اجرا در کلیه مرور گرها و دستگاههای
قابل حمل و همچنین قرار داشتن لینک های پرکاربرد و مرتبط بطور کامل رعایت گردیده است.
-2راهبرد
مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت وتاریخ های
بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات الکترونیک و نیز آمارو نظر سنجی
ها در تارنمای سازمان راهداري و حملونقل جادهاي بطور کامل ارائه شده است.
-3راهبرد
مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و همچنین
ارائه سامانه های ارائه دهنده خدمات به مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده است.
-4راهبرد
مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در تارنمای سازمان با استفاده از نرم افزار مناسب و راهنمای آن امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد
ودستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن
نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.
-5راهبرد
مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در تارنمای سازمان راهداري و حملونقل جادهاي سوالات متداول، پیوندها
و وجود کانالهای اطلاع رسانی ودر نهایت اخبار و مزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود
دارد.
-6راهبرد
مشارکت در بیانیه حریم خصوصی
در این تارنما بیانیه حریم خصوصی وجود دارد
-7راهبرد
بیانیه سطح توافق خدمات
در این تارنما بیانیه سطح توافق
خدمات نیز وجود دارد
-8راهبرد
تصمیم گیري الکترونیک
در این وب سایت بخش شکایت و پیشنهاد در رابطه با بهبود ارائه خدمات و
بخش نظر سنجی براي جمع آوري نظرات
مردمی وجود دارد.